Processhantering

Skapa processer för att enkelt ha era interna rutiner dokumenterade elektroniskt. Detta gör att man enkelt kan kvalitetsutveckla sina rutiner, uppdatera dem elektroniskt så att personalen har tillgång till dem direkt.

En process har ett eller flera steg som på ett tydligt och strukturerat sätt gör att de anställda enkelt kan följa dem.

Starta en process, dokumentera och klarmarkera de olika stegen och få kontroll över processer som körs på olika delar av organisationen. Detta görs i kombination med ärendehanteringen och kan även startas direkt från dokument, såsom avvikelserapporter, tillbudsrapporter, eller dylikt.

De dokumenterade processerna läggs upp som företagsprocesser, kundprocesser eller processer för anställda och kan kategoriseras med egenskapade kategorier. Ett process-steg kan innehålla text, bilder, länkar och dokument.

Processmodulen kan även användas för att t ex digitalisera rutiner för assistenter, dvs assistentpärmen. På detta sätt kan man enkelt uppdatera en del för att säkerställa att personalen hela tiden har uppdaterade rutiner.

I och med att processerna även är tillgängliga på mobilen och där kan sökas fram är det ett utmärkt sätt att säkra att alla enkelt kan få information om företagets rutiner.