Om Tidvis

Om Tidvis Sverige AB

Tidvis Sverige AB har funnits sedan 2012 och startades pga bristen på kvalitativa och effektiva system inom Tidredovisning och Schemaläggning på den svenska marknaden. Tidvis startade med moduler för tidredovisning och schemaläggning men vi upptäckte snabbt att behov även fanns för annan funktionalitet som utfördes manuellt på kontoren men som skulle kunna effektiviseras enormt genom att hamna i ett IT-system.
Tidvis har sedan växt till en nivå där vi inte har några konkurrenter. Vi är inte längre ett system som enbart tillhandahåller lösningar för tid och schema utan ett verksamhetssystem som automatiserar ett mycket stort antal verksamhetsprocesser som utförs manuellt idag med lösningar som man inte kan hitta i något annat system. Detta till ett pris som inte är högre än att köpa ett system som enbart har schema och tid.

För att vara extra uppdaterad i assistansbranschen och de utmaningar som finns driver även ägarna av Tidvis ett litet assistansbolag, MR Assistans. Målet med bolaget är att vara en liten anordnare som hjälper ett fåtal kunder att leva på lika villkor. Som kund till Tidvis ska man därför inte känna någon konkurrens utan snarare enbart fördelar som gynnar våra kunder. Vidare säkerställer det att alla som arbetar inom Tidvis har god kunskap i vilka behov våra kunder har och i och med att vi själva arbetar i Tidvis gör vi allt för att effektivisera systemet så mycket som möjligt.

Hos alla inom Tidvis Sverige AB finns attityden att ”ok är inte tillräckligt”. Strävan ska hela tiden vara att göra ett system som ska upplevas perfekt och hjälpa er att spara tid såväl som pengar.

Vi är baserade i Borås på Knektåsvägen 39 och har öppet under helgfria vardagar 8-17 med lunchstängt 12-13.